Ostutingimused
1. ÜLDINE
1.1. Veebipoe Omanik
- Ettevõte: Autoextra OÜ
- Registrikood: 12090540
- Aadress: Värvi 5-A112, Tallinn
1.2. Tingimuste Rakendamine Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Autoextra OÜ (edaspidi Müüja) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Ostja) vahel tekkivaid õigussuhteid ostmisel-müümisel Veebipoes.
1.3. Õigusaktide Rakendamine Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
1.4. Tingimuste Muudatused Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ning toodete ja teenuste hindu. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.5. Toodete Valik ja Hinnad Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Müüja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
2. HIND
2.1. Kauba Informatsioon ja Käibemaks Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures ning sisaldab Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%.
2.2. Hinnad ja Kättetoimetamise Tasu
- Toodete hinnad on märgitud Veebipoes toodete juurde.
- Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui kauba eest tasumisel ei ole märgitud teisiti.
- Kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
- Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.
2.3. Müügitehingust Taganemine Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Ostukorvi Kasutamine Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
3.2. Ostukorvi Muudatused Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.
3.3. Tellimuse Vormistamine ja Maksmine
- Tellimuse vormistamisel kuvatakse ekraanile lõplik hind.
- Tasu saab tasuda pangalingi või muu makselahenduse abil.
3.4. Lepingu Jõustumine Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.5. Tellimuse Kinnitus Teade tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile. Kui postkastist kirja ei leidu, palume kontrollida rämpsposti kausta.
3.6. Lepingust Taganemine Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel. Müüja teavitab sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastab kogu tellitud kauba eest laekunud makse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. TASUMINE
4.1. Tasumise Tingimused Veebipoes sooritatud ostude eest tasub Ostja 100% ettemaksuna.
4.2. Makseviisid Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkide Montonio kaudu või arve alusel.
4.3. Turvalisus Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.
5. KOHALETOIMETAMINE
5.1. Tarnipiirkond Veebipood tarnib tooteid Eesti siseselt.
5.2. Tarnimisviis Tooted tarnitakse vastavalt Veebipoes Ostja poolt valitud viisil.
5.3. Saatmiskulud Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
5.4. Tarneajad
- Eestisisesed saadetised: Jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
- Eestist väljaspool: Kohaletoimetamine toimub 3-10 kalendripäeva jooksul.
- Erandlikel juhtumitel: Õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Viimase alla loetakse eritellimusi.
6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
6.1. Taganemisõigus Ostjal on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Müüjale kirjalikus vormis kauba ostmisest taganemise avalduse, mis sisaldab järgmisi andmeid:
- Ees- ja perekonnanimi
- Kontakttelefon
- E-posti aadress
- Aadress
- Pangakonto andmed
- Tellimuse esitamise kuupäev
- Asja kättesaamise kuupäev
- Tagastatava kauba nimetus
- Kauba seerianumber
- Kauba ostuarve number
- Tagastamise põhjus
6.2. Taganemisavalduse Saatmine Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile info@autoextra.ee või aadressile Värvi 5-A112, Tallinn hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale saadetava teatega.
6.3. Tagastatava Kauba Tingimused
- Tagastatav toode peab sisaldama kogu ostudokumentatsiooni.
- Kauba küljes olevad etiketid ning kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled, niiskusekogujad, kileümbrised jms), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.
6.4. Kauba Kasutamine 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks, nagu see on lubatud kauba proovimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba maksumuse hüvitamisest.
6.5. Tagastamistingimused Tagastamistingimused kohalduvad standardmõõdus toodetele. Eritellimused ja erisoovide järgi kohandatud tooted ei kuulu tagastamisele.
6.6. Toote Vahetamine Ostjal on võimalik tellitud toode välja vahetada 14 kalendripäeva jooksul pärast selle kättesaamist, kui toote suurus on ebasobiv. Ebasobiva suurusega toote tagastamisele kohalduvad tingimused 6.1-6.5.
6.7. Vahetamise Ebaõnnestumine Kui Müüjale tagastatud toodet ei ole võimalik välja vahetada Ostja soovitud suuruse puudumise tõttu, võtab Müüja Ostjaga ühendust lahenduse pakkumise eesmärgil.
6.8. Tagastamise Aeg Kauba ostmisest taganemise avalduse esitamise päevast alates on Ostja kohustatud tagastamisele kuuluva toote tagastama 14 kalendripäeva jooksul.
6.9. Vastutus Tagastamise Käigus Kuni tagastatud toote vastuvõtmiseni ei võta Müüja toote eest vastutust. Toote tagastamine ja/või vahetamine on tasuta, välja arvatud tagastamise transpordikulud, mis on Ostja kanda. Kui Ostjale on üle antud puudusega toode, kannab Müüja tagastamisega seotud kulud.
6.10. Raha Tagasimaksmine Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sh transpordikulu. Kui Ostja on valinud Veebipoe pakutud odavama kohaletoimetamise viisi erineva viisini, ei pea Müüja tagastama kulusid, mis ületavad tavapärase kohaletoimetamise viisiga seotud kulud.
6.11. Tagasimaksete Viivitamine Müüja jätab endale õiguse viivitada tagasimaksete tegemisega seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud.
6.12. Müügitehingust Taganemine Eksituse Juhul Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
7.1. Müüja Vastutus Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale. Esimesel kuuel kuul eeldatakse, et puudus oli olemas asja üleandmise ajal. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
7.2. Puuduste Teavitamine Ostja kohustub teavitama Müüjat toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, saates vastava info e-posti aadressile info@autoextra.ee või kirjalikult aadressile Värvi 5-A112, Tallinn.
7.3. Parandamine või Asendamine Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
7.4. Ostja Õigused Probleemide Juhtumisel Ostjal on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
- Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada,
- Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, või
- Müüjal ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
7.5. Raha Hüvitamine Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Ostjale toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Müüjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Ostja on tema käes oleva toote tagastanud.
7.6. Kulude Kanda Müüja Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale asja parandamisega või asendamisega seotud kulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab Müüja vastavad kulud ainult juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Ostja tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
- Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Ostja süül,
- Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise (nt hooldusjuhise mittejärgimine) tagajärjel,
- Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud normaalse kulumise tõttu,
- Puudub ostu sooritamist tõendava dokumendi koopia.
7.7. Kaebuste Esitamine Kui Ostja ja Müüja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Ostjal õigus pöörduda pretensiooniga Müüja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuses ära:
- Oma nimi ja kontaktandmed,
- Kaebuse esitamise kuupäev,
- Tootel esinev puudus,
- Omapoolne soovitav lahendus.
Müüja vastab Ostja kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 kalendripäeva jooksul. Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@autoextra.ee.
7.8. Vaidluste Lahendamine Kui Ostja ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Ostjal õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.
7.9. Kohtuasukoht Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ostja asukohajärgsesse maakohtusse.
8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
8.1. Vastutav Töötleja Isikuandmete vastutavaks töötlejaks on Autoextra OÜ (registrikood 12090540), asukohaga Värvi 5, Tallinn.
8.2. Õigusaktide Järgimine Isikuandmete töötlemisel järgitakse Eesti ja Euroopa Liidu õigusakte.
8.3. Kogutavad Isikuandmed Vastutav töötleja kogub järgmiseid isikuandmeid:
- Nimi
- Telefoninumber
- Aadress
- E-maili aadress
- Pangarekvisiidid
Andmeid kasutatakse ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamise eesmärgil.
8.4. Andmete Kaitse Vastutavale töötlejale edastatud isikuandmed on kaitstud ning käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Andmeside kliendi ja pankade vahel on krüpteeritud. Andmetöötlejal puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele. Vastutav töötleja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele isikutele.
8.5. Uudiskirjad ja Pakkumised Isikuandmete vastutav töötleja võib saata Ostjale uudiskirju, sh rahulolu küsitlusi ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on andnud eelnevalt sellekohase nõusoleku.
8.6. Ostja Õigused Ostjal on õigus pöörduda kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole, kui ta leiab, et isikuandmete töötlemisel on rikutud tema õigusi. Andmekaitseameti (AKI) kontaktandmed leiab AKI koduleheküljel aadressil www.aki.ee.
Kontakt:
- E-post: info@autoextra.ee
- Aadress: Värvi 5-A112, Tallinn
Loodame, et need tingimused teevad ostukogemuse selgemaks ja mugavamaks. Kui Teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust.